Elbruzebru Kızlar 39+2 günlük olduk ama hala doğum için bir belirti yok Bebeğim kanala yerleşmiş ama benim hiç sancılarım faşan olmuyor Eğer ki 40 haftaya kadar olmazsa nasıl oluyor ?
Minnakkkk Elbruzebru benim doktorum 40+6 ya kadar bekledi her doktor beklemyiyor özele gidiyorsanız sabahına suni ile baskatacaktı dogumu allahtan gerek kalmadı
Busra624 Elbruzebru berabermisiz canm seninle bende de daha tık yok uygulamaya göre 5 günümüz kaldı heyecanla bekliyorum nasl olacak nasıl gelecek 😄
Seferii Benim de 40+1 hala belirti yok doktorum suni sancı vermek istemiyor hemen bir hafta daha bekletecek . Gelmezse o duruma göre yol haritası cizicez. Sancı nişan bende de yok
Orcnilknur Bende 39+3 oldu bekliyoruz. Çok arada sancı geliyor hafif sadece başka belirti yok. Heyecan gerginlik korku arttı ilk gebeliğim Allah ım kolay geçirsin
Seferii Elbruzebru işte keşke yapacak biseyimiz olsa minişler kendileri belirliyormus ne zaman geleceğini😊