OzlemmAy22 günaydın 🌞 hamileliğin Farklı haftalarında herhalde bu dediğiniz durumu herkes yasıyor . Ben de yaşamıştım . 30 küsurlerde , doktora gitmemiştim . UZun süreli bir agrı çekmediğim için doktora gitme ihtiyacı hissetmedim, bir de buradaki yorumları okumuştum 🐒 genel olarak yaşandığını görünce daha rahat bekledim , ağrıların geçmesini. Siz de ne kadar sürdüğüne dair takip yaparsanı, fikir edinmiş olursunuz diye düşünüyorum 🍀yoğun olursa beklememekte fayda var yine de .