Kızlar hatırlarsanız 33 haftalık dogum yaptım diye post açmıştım bebeğim makineye bağlı değildi ama dün hemşiresi kandaki oksijen seviyesi düşük saat başı kan alacagız çok düşerse entübe edilebilir demiş korkuyorum entübe olması çok mu kötü bişey dua edin nolur