Sheisagirl
Canim benim de kaynanam 1. 3. Gunu geldi sadece yemekk yaptı bebisi yıkadı o kadar. Bir de soruyor baska yapılacak bisey varsa yapım ne soylicem ki gözü görmüyor mu..o gunden beri aramadı bile.
.annem yok.
Normal yaptım ama sezeryandan beterim çok dikişim var.
Eşim babalik izni aldi 6 gun o yemek bulaşık yaptı
7. Gunden beri ben yapıyorum herşeyi bugun 12 günlük olduk baya toplandim sukur.
Sen de al agri kesicini yap işlerini canim kimseye muhtac dilsin.