zynpada Linatusun canım ailende şeker varsa yaptır bence, şeker yoksa zaten önce açlık sonra tokluk şekeri bakıp ona göre yaptır veya yaptırma diyor doktorlar. Buradan sana söylenenlerle hareket etme bence
Deletedmom_6 Linatusun evet yaptırılmalı bence ama 50 gr olandan daha fazlasına gerek yokmuş bazı doktorlar öyle diyor
annembabam Yaptırmak gerektiğine inananlardanım kesinlikle . Tedbir kuldan demişler . Sağlığımıza sakıncası da yok . Varsa bir sorunumuz öncesinden bilmiş , öğrenmiş de oluruz . Her şey çocuklarımız icin 👨👩👧👨👩👦
Linatusun ya ilk cocugumda yaptirmadim bir sorun yasamadim bunda kararsiz kaldim sekerle güne basladiğimda baş ağrısından ölüyorum acliğa hic gelemiyorum bu yuzden gdip vermek istemedim sekerli su iciricez 75 grm sekerli su icersem kötü sonuclarla karsilaşirmiyim die yaptirmadim