Kızlar 2 aylık hamile olduğumu öğrendim bugün beta değerim 6157 çıktı ama ben hamile olduğumu bilmediğim için panik atak ilacı kullandım ev işleri yaptım temizlik falan ve en son bugün kaymaya gittik ve ben şans eseri eşimin ısararı üzerine testte pozitif gördüm o sırada akıntıyla karışık kahverengi leke geldi acildeki doktor çok ilgilenmedi daha öncede bir kaybım var böyle olup sağlıklı bir şekilde hamileliği ilerleyen varmı ?