Esmerimm- Aynı haftadayiz bende belirtisizim hatta cok şok oluyorum . İlk kizimda kanama , kusma , bas agrisi , halsizlik ne varsa yaşadığım icin suan hamile gibi hissetmiyorum bile 😃 sadece gerçekten içini kemiren birileri var saat basi acikip acikip uyaniyorum 🤭 Ben gittim gordum iyimis cok şükür. Bence sansli kisilerdeniz inşallah sizde guzel haberler gelirsiniz buralara 🤗