Mrsyalcin Merhabalar 14 haftaligim göbek değilimde acı oluyor iğne batar gibi ama Google bakınca enfeksiyon diyor ama idrarda hiç sorun yok korktum . Enfeksiyonda göbek deliğimi acır 😌😬
aysenurtc Mrsyalcin hayır enfeksiyonda kasıklara vuran sancı olur / idrar yaparken yanma vs olur . Gebelik haftası ilerledikçe Karın iç çapı büyüyüp genişledikçe rahim de yukarıya doğru çıktıkça gerginlik ağrısı hissedersiniz.
guzel_yolculugum Bol bol su ve magnezyum ağırlıklı beslenin atak dönemi yabi büyüme dönemi yinede bir dr unuza sorun
Mrsyalcin guzel_yolculugum ay içiyorum ama değişiklik olmadı ben almanyadayim suan heryer kapalı yılbaşı tatili oldu artık haftaya kaldı ama enfeksiyon olmasından çok korktum
guzel_yolculugum Mrsyalcin enfeksiyonun belirtisi farklı idrarda yanma kasık ağrısı kaşıntı vs olur istirahat edin belki geçer