Yuksel_Kurt Kızlar 38+3 haftalık oldum bugün ama alt tarafımda baskı hissediyorum arada gidip geliyor ama sadece tuvalete çıkarıyor doğum başlıyor olamaz Demi bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen
aysenurtc Yuksel_Kurt ben de 38 oldum 00:00 itibariyle 2-3 gündür bel ağrılarım arttı şurda bekliyim 🥲
Zeyyyn Yuksel_Kurt daha baskın bir şey oluyor belinizden kasıklarınıza dayanılmaz bir ağrı giriyorsa sancınız olur bebek sadece kafası aşağıya biraz daha inmiştir ben ilk doğumum olmasına rağmen o baskıyı ebeye geliyor abla diyerek artık dayanamcm demiştim