Aysesayin Kızlar 37+2 deyim göğsümden süt geldiğini farkettim. Doğum belirtisi olabilir mi? Malum son zamanlar diken üstünde bekliyoruz 😊
gokcekocyigit07 Aysesayin 35+4 de süt geldi 36 da kontorle gittim doğurdum ben 😂😂 sağlıkla gelsin yavrunuz 👍
Melihadur Aysesayin ilk hamileliğimde de erken süt gelmişti ama 41. Haftama kadar doğuramadım şimdi 32 haftalık olduk 28.haftamdan beri geliyor bir sorun yok
BaLLikom44 Aysesayin benim ilk 27 hafta gibi geldi bugün de 33. Haftaya girdik çok şükür . Akşam turuncu bir süt geldi sarı Bile değildi turuncuydu ilk defa gördüm öyle birşey acaba sebebi ne bende merak ettim
Mucizeanne20 Benimde ilk gebeligimde 28 haftadan itibaren gelmişti sütüm az az zamanında doğum yaptım doğum sonrası sütüm hemen gelmişti bence kötü birşey değil sadece göğüslerle oynamamak sikmamak gerekiyor doğumu tetikliyor çünkü