Esraa_21 ay yemin ederim 4 aylık oldum hala hala var hele ilk başlarda cıldırmak üzmedeydim sanki elimi hiç çekmeden kaşıyım yani o dereceydi ama benim öyle çok enfeksiyon yoktu ve ilaç yazılıyordu 1 2 gün geçiyordu tekrar başlıyordu kötüydü suan hamdolsun azalmaya başladı fakat ben üst dudak kısmında kücük et parçası gibi bişey gördüm henüz doktora gitmedim ama onu görünce yerini görünce anladım kaşıntım hep o taraftaydı internette hpv siye virüs cıkıyo inşallah değildir 🤲🤲