Ben paramediğim canım bu konu hakkında bazen gidemem diye düşünüyorlar üzülüyorum. Orası devletin hastanesi ki acil servisi ve sizde hamile siniz ister takipli olun ister olmayın size bakmak zorundalar bakmadıkları an şikayet etmeniz gerekiyor. Doğum için kabul etmiyorlar falan şaşırıyorum öyle şey mi olur. Belki ben hiç hastaneye gitmedim. Belki başka şehirden yeni geldim. Yapmak zorundalar rahat olun yapmazlarsa da hemen şikayet edin.