SusamTanecigi umayben Emrah ergun kliniğe gidiyorum hamile kalmadan başladım 33haftam bitmek üzere çok çok memnunum istediğim zaman yazıp arayabiliyorum gidebiliyorum ben çok stresli ve panik olan bir insanım beni hep rahatlatır cevap verir sorularıma da
SusamTanecigi umayben akbank karşısına düşüyor armada apartmanın da tabelası da var zaten muayene 300 tl
umayben HeyMomlove Menteşe’deyim buralardan pek kimse çıkmıyor genelde kesin sen de çıkmazsın 😂 sen neresindesin 🥰
umayben HeyMomlove aaa şaşırdım genelde herkes Fethiye Marmaris’ten çıkıyordu. Ben daha tazeyim 7 aydır buradayım 🥰
HeyMomlove umayben bende 1 senedir evliyim gelin geldim alışmak zor ama eşim gerçekten çok yardımcı oldu bu konuda 🙈🙏
VebnesSebili Milas’da Ali Kavas var methini çok duydum. Kendim gitmedim fakat çok yakın bir arkadaşım gidiyor ve gayet de memnun. :)
umayben VebnesSebili teşekkür ederiim şu an şükür bir sıkıntı yok o yüzden yakın çevre arıyorum ama Allah korusun bir sıkıntı olursa böyle donanımlı doktorlara gitmeyi düşünüyorum o durumda 😇
umayben avukatanne1 sezen bozkurt a gittiniz mi hiç ya da bilginiz var kı hakkında neden bilmiyorum ona içim çok ısınıyor
avukatanne1 umayben ben sadece tabelasını gördüm adliyeye giderken Üntaşın karşısında kalıyor. Hiç duymadım başka desem yeri