Ebrbre Kızlar beta 22.31 çıktı adetime 8 gün var bu şekilde öğrenen oldu mu acil hayırlı olsun diyip kadın doğuma yönlendirdi yarın ?
Mihribancglr Ebrbre hayırlı olsun canım ben 8 ile öğrendim 8+3 şuan ♥️ Ama hemen kadın doğuma gitsen hiçbir şey göremez kii değerlerin en az 2500 olması gerekir
sehrengiz_8 Ebrbre 8 gün varken güzel bir değer çıkmış canım sen dört günde bir beta artışı takip et kadın doğumda keseyi görmedikçe bir işlem yapmıyor folik asit başlıyor. 1500 üzerine çıktığında da bhcg doktora gidersin
La_Liberte Ebrbre 8 gün varken hiç çıkmayan bile var. Adet günü bu değerle öğrenen var . Maşallah maşallah sizin değeriniz çok iyi 🧿❤️ İnşallah sağlıkla ilerleyecektir. Sakın korkmayın 😊
sehrengiz_8 Efemom2 herkeste bir olmaz ama 1500 üzeri iken görülme olasılığı yüksek karındaki yağ ve deriye göre değişir bazılarında 3000 üstü iken gözüküyor
Efemom2 sehrengiz_8 anladım teşekkür ederim cuma günü 1550 çıkmıştı ama henüz gitmedim öceki gebeliklermde beta takibi yapmamıştım çok bilgim yokta ondan sordum
Ebrbre Meldaa55 ay maşallah sağlıkla kucağına alırsın inşallah adet tarihinden önce mi sonra mı öğrendin canım 25 le😊😊
Mehgiz Regl ye iki gün varken öğrendim 32 idi 1 hafta sonra gittim 692 olmuştu kese yoktu bir hafta sonra gittim kesemiş 5+5 te görülmüştü
Ebrbre Mehgiz Ayy maşallah canım benim rabbim sağlıklı sıhhatli bi şekilde kucağına almayı nasip etsin ♥️♥️