Sibel aydına gitmeyin derim bir saygısızlık görmedim ama gerekli bilgileri vermiyor genel prosedür konuşmalarını yapıyor sadece konuşmadan kastım sorması gerekenleri sorup susuyor örneğin kaçıncı gebelik,kürtaj var mı vs. ben muayeneden çıkınca aklımdaki milyonlarca soru cevapsız kalmıştı 😅