Tuba00T Burada okuduğum kadarıyla her hastane farklı. Ben tesettürlüyüm onların verdiği ameliyat elbisesi ile rahat edemem kenarları açık kalıyormuş çünkü. Kendim götürmeyi planlıyorum. Normal doğum olacaksa kesinlikle götürün diyorlar alttan sürekli açıklığa baktıkları için lazım oluyormuş. ☺️