Halime0638 elimde duruyor testlerim adet tarihinde bir gün oncesi bile tek çizgi negatifti taki adet günü sabahında yaptım 2. Çizgi silik çıktı ama çıktı o akşam gittim test verdim beta 62 çıktı ve hamileyim elimde test fazla idi ben sonraki günler de de test yaptım çizgi ertesi gün daha belirgindi mesela beta hcg nekadar yüksekse vücudda o zaman pozitif çıkıyor zaten ve daha net çizgi çıkar