dileksunaturhan cnm kimyasal gebelik olabilir bn yaşamıştım degerlerm cok az yukseldi snra sabitte durdu doktorum dıs gebelik olablir dedi ama detaylı bakıldı bişi gorulmed 2 gun snra tekrar kan alındı baklıfdı dusmuştu hcg ve akşamına regli oldum.. kimyasal dedi.. hayrlısı olsn cnm hiç sıkma canını ben atksından hemen hamile kaldım araca regli bile gormedim...