Kızlar bugün bi hareketleri azaldı bebegimin eşim vuruyor karnıma küçük küçük tepki alamadi bi türlü ben gün içinde kendimi yormadım sadece yattım nerdeyse .Bugün böyle olunca endişelendim. Acile gitsem kesin hareketlenecek daha once başıma geldi ve doktorda yatis isteyecek .sizlerin bebisleri nasıl bu haftalarda?