Kevser-ozdemir 9haftayı geçik hamileyim 2haftalıkken daha koku hassasiyeti başlamıştı hala devam edıyo sevdiğim büyün yemekler kokuyo tavuk köfte soğan ağlıyorum artık yemek yemek istemıyprum çok aç olduğumdan yiyorum önerileriniz
Serpilbb Kevser-ozdemir canım 2 haftalıkken daha bebek oluşmamış oluyor testte bile çıkmıyor ozaman. Koku hassasiyeti geçmiyor malesef benim 4. Ayda falan geçti tavuk ozaman yiyebildim leş gibi kokuyordu bana. Mide bulantısınıda ayva ile bastırıyprdum iyi heliyordu
Morningstar Kevser-ozdemir cok zor bi surec 3 aydan sonra biraz daha hafifliyor ilk üç ay ben inan ki domates salatalık ekmek ile beslendim iyiki domates varmış dedim yoksa açlıktan ölürdüm ekmek bile tuhaf kokardi ya sicak gic birsey yiyemiyordm içinde soğan olmasa da sonra bunlar düzeldi simdi kusmam yok ama ben hâlâ soganli hiç birseyi tuketemiyorum ve pisiremiyorum tabi ve susamlı 22 haftalık su an doğurana kadar böyle olacak sanirim bebeğim saglıkli olsunda ben alıştım
Kevser-ozdemir Serpilbb bana yumurta ve tavuk koktu aynı gün içinde farklı şekilde kokunca hastaneye gidip test yaptığımda gebe çıktım
gunannesiii 27.haftadayım koku hassasiyeti hala devam ediyor benim köfte falan yiyemiyorum yemek pişen yerde kalamıyorum
Kevser-ozdemir gunannesiii bende öyle anneme gidiyorum yemeğe sinirden ağlıyorum eksik hissediyorum kendimi
Kevser-ozdemir Morningstar hamilelikten önce daha sağlıklı neşeleniyorum bende öyle peynır domates salatalık
Serpilbb Kevser-ozdemir maşallah 😄 malesef koku hassasiyeti bulantıdan daha zor ben herşeyi eşime koklatırdım öyle yemek yapardım herşey bozuk gibi iğrenç kokardı yeni açtığım salça buzluktan yeni çıkardığım kıyma. 3. Ayımda azaldı ama 4. 5. Ayımakadar tavuk yiyemedim en kötü o kokuyordu.