[silindi] Hanımlar merhaba ayın 18inde ilişkim oldu tek seferlik. Bu sabah itibariyle erken ve normal kaset test yaptım negatif çıktı. Çıkmaması normal mi yoksa olsaydı çıkar mıydı?
Sinem_20 [silindi] 9 gün geçmiş sanırım üzerinden fetusun yerine ulaşması bile 10 gün sürüyo kız😅 12 veya 15 gün geçsin öyle yap bence erken yapmışsın🤗
Mikmikbuk [silindi] 2 kız annesi siz daha tecrübelisiniz aman allah 😀 bu kadar erken belli olur mu? bekleyin yahu adet gününe kadar. İnşallah vardır ne diyelim 🙃🥰
Gulcannn34 [silindi] erken gebelik testleri adetine son 6 gün kala yanıt veriyor canım az daha bekle ben 8 gün kalmıştı adetime erken gebelik testi yaptım negatif çıktı adet olacağım gün normal test yaptım pozitif çıktı az daha sabret inşallah kalbinden geçen olur
Morningstar [silindi] adet gününü beklemek o gün yap onun öncesinde hamilelik varsa bile negatif çıkar büyük ihtimal ile bende oyleydi adetten bir gün önce bile negatifti adet günümde pozitif gördüm
[silindi] Sinem_20 ayy öyle mi diyorsun 😅 bekleyim bari adet gününe kadar olmaz inşallah diyor dilim ama yüreğim belli belirsiz 😃
[silindi] Mikmikbuk kız yok olmasın 😂 valla tecrübeliyim de hiç bu kadar merak etmemiştim istemiyoruz ya acaba nolacak diyorum 🤣
[silindi] Morningstar ay ben bilemedim şimdi bir yanım öyle istemiyor ki bir yanımda heyecanlanıyor şimdi sizin yaşadığınız beni bir hevese koydu ama ağzım da o kadar istemiyorsun sen önce çocuklarını güzel yetiştir diyor 🤭