Evet anneler benimle aynı durumda olan var mı bilmiyorum ama ismiyle hitap etmek tuhaf geliyor.😅 Görüyorum bir çok anne adayı karnını bebeğin ismiyle seviyor. 🌸 ben ne zaman denesem hangi ismi seçeceğime karar veremiyorum 😅 ismi Lina Roza buarada🥰 Linayı ben Rozayı eşim seçti😊 Sizce hangisi?