Hanımlar şmdi şöyle ben 24 haftalık hamileyim 2 ana 2 ara öğün yapıyorum ama yeterli geliyor acıkmıyorum bu zamana kadar aşerme aşırı yemek yeme falan gbi bi problemim olmadı zaten ama 1 haftadır özellikle akşam yemeğinden hemen sonra midem kazınıyor aç değilim yemek istemiyorum hatta şişkinlik oluyor Fakat mide kazınmasıda çok olmaya başladı acaba neden olur ki sizde de varmı aç olmadığım halde çok midem kazınıyor