Busraaa127 Kızlar çok ağır grip geçiriyorum. Öksürük ve burun akıntısına çözümü olan var mı. Nane limon ıhlamur içmekten sistim. Ama fayda etmedi. Var mı önerisi olan 😔
inciirem Busraaa127 öksürük için tereyağı pekmez ısıtıp içebilirsiniz, bir kaşık bal üzerine zencefil atıp yutabilirsiniz
sevgitekes Busraaa127 bende de var ilaç kullanamıyoruz 1 haftadır geçmedi burnum tıkalı nefes bile alamıyorum
Sezya Busraaa127 çok geçmiş olsun. Bol c vitamini ve su tüketmek gerekiyormuş. Burnuna tuzlu su çekip açabilirsin rahatlatıyor. Doktor söyledi bana. Sıcak su buharıns bir kaç damla nane yağı damlatabilirsin. Öksürük içinde arkadaşın da dediği gibi tereyağı pekmez. Bal zencefil. Boğazını ıslak tut sürekli ayaklarının altına viks sür. Birde yatarken başucuna yarım soğan kes koy oda iyi geliyormuş. Rabbim şifa versin inşallah
Aylin509 Busraaa127 ben gripte en çok tercih ettiğim ve hep faydasini gördüğüm tarifi veriyorum 1 limon suyu 1 kaşık zeytin yağı ve 1 kaşık bal iyice karıştırıp için mükemmel rahatlatiyor
Busraaa127 sevgitekes hiç bu kadr zorlanmamistim. Kendimi geçtim bebeğe birşey olacak diye korkuyorum.
eymenela-moms Busraaa127 bi kaç diş sarımsağı ezip üzerini geçecek kadar zeytinyağı dökün.Biraz beklesin ve gece yatarken ayağınızın altına sürüp çorap giyip yatın.Oğlum çok fena öksürüyordu yaptım baya hafifledi.Size de fayda eder diye düşünüyorum
cihandurumerve Boğaz ağrısı için ne yapılabilir ? Sanırım bademciklerim şişmiş gebeyim ilaç kullanamıyorum
poyrazinannesi3547 bendede burun akıntısı var boğazım ağrıyor mahvoldum 38+3 olduk 2 güne doktora gtcez ay inşallah korona degilimdr tar koku alıyorum ama korkuyorum ya ne olcak bu halimiz Rabbim tüm bebişlerimizi korusun iyileşelm bian önce