Pelinnsz canım öncelikle geçmiş olsun. Herşeyden önce ve önemli olan moralini yüksek tutmak. 2 katı c vitamini almaya çalış. Placebo ve Nocebo Etkisi diye birşey var internetten araştır. Neyi çok düşünürsen o olur. Hastalığı kabul etme. Ben hastalanınca giyinir süslenir öyle otururum. Hastalık psikolojisine girmek sizi daha çok hasta yapar. Atıyorum başınız ağrımasa ama başım ağrıyo deseniz 2 dk sonra ağrımaya başlar. Düşünceleriniz bağışıklık sistemine emir olarak gidiyor. İnanır inanmazsınız bilemem ama belki sizede iyi gelir