dilarabltc Neslinurr tatlim benimde 6 ay üzerine oldu bir sıkıntı yoksa kesinlikle en büyük zarar stres ben sürekli dert ediyordum işte kalmadim her ay regli olunca üzülüyordum en son saldim aman dedim olucaksa olucak baktim hamileyim yaşin 30un altiysa 1 yıl bekleyin diyorlar 30 üstüne 6 ay veriyorlar sonra doktora gorurun diyor doktorlar stres yapma canım olur inşallah
Ykalkn Neslinurr bende bir önceki ay 2 gün erken olmuştum sonra ki ay hamile kaldım, ilk regl tarihini baz alarak 14-16 gün say 3 gün 1 er gün arayla ilişkiye gir, ama stresle değil tabiki umarım bir sonraki ay güzel haberler alırsın🙏🏻
Neslinurr Ykalkn ben bu ay bir gün arayla ilişkiye girdim eşimle ama hiç bı sonuç yok :(( o yüzden bı doktora görünmek istiyorum