kcnr Busra7834 yok canımya dayanılmayacak birşey olsa 9 ay vurunurmuyuz hiç korkma tabiki acıyor ama kendin vurunca daha az acıyor emin ol o kadarda değil yani bebeğin için dayanırsın merak etme acımasının sebebi ilaç yakıyor sadece oda 3 sn lik birşey ovalama iğne yerini bazen hiç duymuyorum bile acımadığı hissetmediğimde çok oldu alışıyor insan zamanla ama öyle aman aman bir acı değil korkmana hiç gerek yok ilk hemşire vurdu dedm nasl dayanıcam ikinciye kendim vurdum hiç duymadım bile ben vurunduysam herkes dayanır kendine cesaret ver küçücük ucu zaten anlamayacaksın bak
Busra7834 kcnr sağolun teşekkür ederim cesaret verdiniz :) nerenizden vurdunuz peki kendinize ve ilacı hızlı mı bastınız yavaş yavaş mı
Elzey Bende 1 ay önce covid oldum d dimer tahlilim 5 binlerde cıktı cok yüksekti hemen oksapar verdiler 3. Kutum bitmeküzere bebekler sağlıklı iy olsunlar da hatta bana dr bu iğne sayesinde daha hızlı kilo alır dedi siz duydunuz mu hiç bunu
kcnr Busra7834 göbeğimden vurdum ilk ilacı hızlı vermiş olabilirim ilk başlarda heycanla ama çok önemli değil o ilk iğnelerde yeni başladığın için zaten fazla morarma olmuyor ilerleyen zamanlarda 3 aydan sonra hızlıda versen yavaşta versen fındık gibi ödemler oluşabiliyor yani ben bir yöntemini bulamadım engellemek için morarmayı buz denedim kolanya denedim farketmedi eşim vuruyor benm acısada ona vurduruyorum genelde ama kendim vurunca acımıyor 😂yapabilirsen kendin yap ilerleyen zamanlarda eşin yapar bacaktan hiç denemedim koldan vurdu eşim dönüşümlü olarak göbekle ilk vurdurduğumda hemşireye bende sen gibi endişe etmiştim allahım ben buna nasıl alışcam diye ama ikinci gün alıştım korkulacak bişey yokmuş dedm
Busra7834 Beybisininannesi nerenizden vuruyorsunuz acaba kendiniz mi vuruyosunuz ve ilacı hızlı mı veriyosunuz :)
Glsm_kp36 SayeMom Kişiden kişiye değişiyor olabilir belki de Benim en az 15 dk açıyor Hatta gece kolumun üstüne yatarsam açıdan uyanıyorum
Glsm_kp36 Eşim daha yeni vuruyor Ondan önce 1,5 ay başkası vurdu Hemşire doktor gibi Dediğim gibi kişiden kişiye değişebilir Sizinkiyle aynı olmaya bilir Ten hassasiyeti de olabilir
gamzecee Busra7834 acımıyor desem yalan ama açıda kişiden göre değişiyor zaten vurulduğun an ve sonrası sadece 1-3 dk açıyor acıyor diye lütfen tedavi olmamazlık yapmayın birde vururken yada birine vurdurun ben eşime vurduruyorum yavaş yavaş vurun birden sıkmayın
zynpada Busra7834 canım benim ilacı verirken yakıyor sadece sonrasında hemen geçiyor korkma hiç. 35 haftadır vuruluyorum çok şükür öyle dayanılmayacak bir şey değil