35+ haftayi gecen bebisini bekleyen anneler, nasil
geciyor hamileliğiniz? Heyecan var mi? Siz de benim gibi sabırsız mısınız? 🙈Acikcasi bir an once saglikla olsun dogsun diye sabirsizlaniyorum. 36. Haftadayim. Zorlanmalara basladim, ozellikle geceleri nefes darligindan uykum bölünüyor, göğüs ucumda sızlamalarım çatlamalarım var gün içerisinde kasık ağrım oluyor arada yani baktığıma ve sorduğuma göre normal şeylermiş bunlar sizler de yaşıyor musunuz?
Ayrıca B12 düşüklüğü ödem şişkinlik uyuşma kasılma yaparmış. Benim sağ ayağımda uyuşma ve şişkinlik olmuştu yürüyemiyordum uyuşukluktan kasılıyordu. Kanda baktık ki baya düşmüş…Eğer varsa gözlemleyin b12 nize baktırın derim😊 Doğuma kadar b12 iğnesi vurulacağım..