asyaninanneyim Dilekkkkkkkk 22. haftadan sonra azar azar aldım. 30. Haftada net başladım 34’e girdim beşiğini bu hafta aldık :)
Asyaveannesi36 Dilekkkkkkkk cinsiyeti öğrenir öğrenmez almaya başladım iyiki de öyle yapmışım herkes alma o olur bu olur Rabbim nasip ederse hiç birşey olmaz aldığım herşey zamlandı araba beşik ana kucağı kıyafetler ateş ölçer bakım seti
maviananas Dilekkkkkkkk her şeyi arastirarak almak istiyorum Buda biraz zaman alıyor ondan dolayı keşke daha erken başlasaydım diyorum, birde işin maddiyat kısmı var malum herseyin fiyatı her geçen gün artıyor. Eğer yeni hamileyseniz biberon emzik bez deterjan tarzı şeyleri almaya başlayın bence
SerraveAnnesii 23.haftada detaylı ultrasonda cinsiyet kesinleştikten sonra başladım. 28.haftamdayım neredeyse her şey tamam. Sadece beşik, bebek arabası ve bez kaldı 😇
_ipekkkkk Dilekkkkkkkk 28 haftada herşeyim bitmişti bebek arabası beşiği hastane çantam dahil 😀 doktor 32 haftada çantanı hazırla dedi ohoo hepsi hazır doktor bey dedim 😂😂 şuan 34+2 olduk elhamdülillah 🤲✨
bihosanne Dilekkkkkkkk cinsiyetini öğrenmeden başlamıştım yavaş yavas aldım hiç zorlanmadım şuan her şeyi hazır
Terspektif Dilekkkkkkkk 35 le zirveyi kucaklıyorum galiba 🤣 ikinci bebiş rahatlığı sanırım ilk bebeğim de 30 dan sonra başlamıştım 🤭