Nilerkanc TAm 39 haftaligim Ve bebegim hala yukarida malesef. Sezeryan olursam da riskli benim icin. Normal dogurmam gerekiyordu 😕 boyle olup normal dogurab var mi
Asyaveannesi36 Nilerkanc sağlıklı olun da hiç önemi yok bende normal istiyordum ama dönmedi bebeğim ne yapalım 37+2yiz bizde bu saatten sonra çok zor dedi doktorum yeri dar
Asyaveannesi36 Nilerkanc aa burda kanala inmesi için arkadaşlar squat felan diyordu sizde bir deneyin belki olur