Gzdldg Merhabalar Bizimde 2 yıldır bebeğimiz olmuyor doktor rahim filmi istedi. İstanbul Avrupa yakasında hangi hastanelerde rahim filmi çekiliyor bilen varmı. Cektirenler yardımcı olursa sevinirim. Bide ne kadar fiyat ödediniz.
Miniktosbaa Gzdldg ben hastanede çektirmedim özelde Florya da bi yer var orda çektirdim çok çok memnun kaldım anestezi almadan ağrısız sızısız acısız şiddetle tavsiye ederim eğer gidecek olursan yazarım adres tel ???
Efemom2 Çapada bi görüntüleme merkezinden çektirdim burdan bi kaç kişiyle konuşmuştum tavsiye etmişlerdi çokta memnun kaldım. 550tlydi 1ay önce
Uno Ben BHT clinic te çektirdim doktorumda çok iyiyidi çok merhametliydi sonuç iyi çıkmadı ama hastane çok iyi
Uno Gzdldg ben 800₺ ye çektirmiştim ama şuna fiyatlar çok değişti bir hafta arayla değişiyor bişey diyemiyorum
Efemom2 Gzdldg tabi çekerken anlıyolsr zaten benm bi tüpüm kaplı çıktı iki kere ilaç verdiler onda açıldı hemen