Nurklc38 Basak_Pera Nuby kullanıyorum çok güzel 300 e aldım bugun e bebekte 100 tl mutlaka bi bak derm
_hamisanne Lansinoh ablam kullaniuoe elektrikli olanı mükemmel 👍 biraz pahalı ama bizde ikinci el uygun aldık 😁
YsmnD Asilsmommm ben kullandım sütümün gelmesine bile yardımcı oldu çok güzel merak etmeyin çok işe yarıyor gele bebek emerken diğer göğsü sağarsanız daha da verimli
Nurklc38 elaweannesi şu an da bayi de 100 tl gidin bakın mutlakaa 300 e almıştım ben https://ty.gl/63sf8ois1w
elaweannesi Nurklc38 memnunsun Yani canım elektrikli de hepsinde mi öyle şu an da acaba uygulamada yok da
Nurklc38 elaweannesi Bilmiyorum canım hepsinde indirim var mı diye de dün gitmiştim arkadaşımla o aldı dün 100 e düşmüş ben 300 e almıştım. Çok memnunum kurtarıcım oldu cidden
elaweannesi Nurklc38 bende baby plus ebebek kendi ürünü ya da Philip awent düşünüyordum ama sen böyle deyince olmadı bundan alırım yani madem iyiyse bide uygun olmuş demek fiyatı hemde elektrikli bu fiyat baya iyi gibi
Nurklc38 elaweannesi baby plus aldım canım memnun olmadım bunu aldım bende iyi ki almışım bide indirim de yani mutlaka bi Bak derim