Annem çatlamış ama onun zamanında krem falan yokmuş bir de çok kaşımış.
Ablamda çatlak olmadı. Lierac kullandı.
Ben çok korktum anneme benziyorum cünkü ten bakımından falan ama Allah’a şükür salı günü doğumum var çatlama olmadı. Lierac, Hindistan cevizi yağı kullandım. Bu aralar da kantaron yağı sürüyorum. Sonra lierac.
O sebeple Hindistan cevizi yağı kantaron yağı ve lierac öneririm.