Aycan16 aslhn06 bende 4+6 yım :) salı günü doktor randevum var inşallah görürürm keseyi düşünüyorum :) 5 hafta itibariyle gözüküyor die biliyorum :)
detetedmom404 6+1 🤰 geçen hafta öğrendiğimde gördüm keseyi Bayram sonu da kalp atışı dinlemeye gidicez inşallah
aysbuk2baby aslhn06 beya değerine bağlı o galiba, 2500ün üstüne gözüküyor. Ben perş günü tam 5 haftalıktım gözükmedi. Bugün tekrar gittim 5+4teyiz bugün gördük keseyi çok şükür 💕💕