Korkmanızı gerektiren birşey yok korku endişeyi tabi ki getirir. Rahat olmalısınız. Bu bir ameliyat sonuçta tabi ki acıyor acımadı diyen yalan söyler. Ama ağrı kesiciler serumlar ağrılar için veriliyor. Bünyeniz ve doktorunuzla alakalı da bir durum birazcık. Benden tavsiye yürüyebildiğiniz kadar yürümeye çalışın. Yatıp kalırsanız iyileşme süreniz uzar. Sağlıklı doğumlar dilerim 🕊️🌼