Güzel annelerim oğluşumla aynı bedende son 1 günümüz kaldı.Nasipse salı sabahı spinal sezeryan olacağım.Kavuşacağımizı düşündükçe çok mutlu oluyorum ama bir o kadar da heyecanlıyım🤩 Dualarınızı bekliyorum 🥰 Rabbim hepimize evlatlarımıza sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲 Pozitif doğum hikayemde görüşmek üzere iyi ki varsınız🌺❤️