Normalde canı az dirayetsiz bir bünyem yoktur. Nice tedavilerden zorluklardan geldim gectim 11 yil sonra çök şükür rabbim bu mutlulugu bahşetti bizlere. Calisarak hamileligimi gecirdim simdi izindeyim Ama ben 33. Haftadan sonra inanilmaz derecede halsizlestim son 1 haftadir corbami bile oturarak.karistiyorum bacaklarim beni tartmiyor sanki karnim en basindan beri asagida.cokda kg almadim 51 ile hamile.kaldim 62.kg yum. Asla sitem.isyan olarak algilanmasin ama.dusunuyorum.nasil.gececek daha 35. Haftadayim eşimin gözünün içine bakıyorum bana.ne kdr yardim etse yararima.diye.yatmaya yatamıyorum sirtim belim agriyor surekli oturamiyorum tarifi yok. Varmi benim gibi daha bu haftalar da ağırlaşan