37 + 5 te dogum yaptım doktorum oyle istedi cünkü kımıldayacak yeri kalmamıstı bebegimin iriydi masallah.1 haftadır hic kımıldamamıs eli yüzğndeydi son baktıgımızda onu bile cekememiş 😀dogdugunda parmagının izi cıkmıs yüzünde kıpkırmızıydı.3.550 kg dogdu sezaryen doğum