Lemos zannetmiyorum ya sonuçta vitamin ve folik asit cok onemli yani normalde gebelik düşünüyorsa 3 4 ay oncesinde başlamamız gerekiyor benim 2 düşügum de gelişimi durmuştu kan pıhtılaşma da varmış ama folik asit inde oneminin olduğunu düşünüyorum yani gelişimi için içinizi ferah tutun 😊