Normal doğum istiyorum ben bir arkadaşım hasta bezi al dedi cırt cırtlı olandan bebek bezi gibi olanlardan gidip gelip alttan muayene edecekler dedi lakin hastanede 1 adet veriliyormuş 3 tane daha al dedi ama gerek var mı bilemedim ya depend aldım ama o yirt at şeklinde dedi bebek bezi daha kolay olur dedi gerek duydunuz mu gerçekten🤷