Arkadaşlar bende bir şey soracağım sürekli 2 günde bir kesinlikle ishal oluyorum diğer günlerde ise ishal kabız karışık gibi oluyorum bir günde 4 defa tuvalete çıktığım oldu bi geliyor bi gidiyor bende sürekli öyle oluyor diye 3-4 litre su içiyorum neredeyse ama bunu doktoruma söylemek hiç aklıma gelmedi sabah kontrolüm var söylemeli miyim?Korkulacak bir durum mu? Doktorum bana sakın kabız olma,elinden geleni yap dedi ishal için bir şey demedi bol su içiyorum ishal olunca da muz yesem de kar etmiyor içtiğim vitaminler yüzünden oluyor gibime geliyor ne yapmalıyım panik oldum burada yazılanları okuyunca