Asyaeymen İstanbul esenler Medipol kadin doğum hangi doktora gidiyorsunuz şuan ben fatma hanima gidiyorum ama beğenmedim sanki
Rengarenkk Asyaeymen ilk hamileliğimde bende fatma hanıma gitmiştim. İyi bi doktor ama biraz sessiz. Daha sonra burcu hanıma geçtim ondan çok memnundum. Şimdi başka hastaneye gidiyorum
Aymesev Asyaeymen duygu ışıl gencere gidiyorum cok memnunum ama cok hastasi var cok kalabalik baya bi sira bekliyorum tek problem o diger doktorlarin odalari bombos 😁
Kubraasut Asyaeymen benim doğumum gece oldu bu yüzden duygu hanım ilgilenemedi. Hale hanım ilgilendi nöbetçi olduğu için kendisinden çok memnun kaldım hiç unutamayacağım biri oldu çok iyi bir doktor