MeltemKocamer benim manyak doktorum dogumda dirsegiyle tam midemin oraya bastirmisti ben kalp hastasiyim ve ben o bastirma yuzunden nefessiz kaldim bir daha bastirdiginda kalbim durmuştu normalde sezeryan dogum esnasinda bastirma olmuyormus ama benim ki manyak cikti gece yarisi sanciyla gittim.ve acele sezeryana alinmam gerekirken yatagindan zorla kaldirdim 4 saat sanci cektirdi bana sonrada gelince hasta oldugumu biliyordu biranonce herhalde bebegi cikartmak icin yapti bilemicem allah herkese iyi doktorlarla karsilastirsan benden belli bir zaman sonra zaten gondermisler doktoru simdiki gelen doktor cok cok iyi uzun yazdim ama kusura bakmayin doktorunuzu iyi secin