Gzmlerce Merbaba bugun taburede oturdum bi sure sonra sol kalcamin tam ortasi yururken acayip agriyor. Otururken bisey yok ama yuruyemiyorum egileniyorum saka gibi hamilelikle iligisi varmidir yokmdur anlamadjm 😢😢😢 yasayan var mi aramizda
ipekveatlas Gzmlerce kızzzzzz resmen bennn suan topallaya topallaya tuvalete gidicem. 21+5 bende. resmen belime bıçak saplanıyo ve kalçamdan bacağıma vuran sancıdan yürüremiyoeum asla. ne ki bu anlamadım ya yatınca iyi
Snmz Gzmlerce ayy ben 19.haftada yaşadım onu ne yürüyebildim ne oturabildim yatabildim öyle zordu ki sonra sancı bacağıma kadar indi . Bi kaç gün sonra da kendiliğinden geçti gitti. Doktora sordum cocuk kalsiyumu flan çekiyor ondan olur demişti
Asminim77 Gzmlerce canım benim 17. Haftamdan beri sağ kalçam öyle. Normalmiş hamilelikte. Normalde doğuma yakın olurmuş ama kışın daha erken belli edermiş kendini. Doktoruma söyledim magnezyum yazdı bir haftadır suya atıp içiyorum. Tam geçmedi tabi ama hafifletti diyebilirim. Yoksa bende seke seke yürüyordum. Mutlaka söyleyin doktorunuza magnezyum kullanın. Geçici bir durum. Geçmiş olsun 🤗
ipekveatlas vallahi öyle bi ağrı ki cok korktum ve bugün başladı hatta başlık açcaktım bununla ilgili. haber edersen sevinirim canım😵💫
aysnrsvs Gzmlerce benim genellikle sağ kalcam ağrıyor hamilelikten önceden birşeyim yoktu genellikle erkek bebislerde oluyor sanırım magnezyum kullanıyorum bugün biraz ev işinde eşime yardım ettim etmez olaydım ayağımı basamadim yere topallarak yürüyorum 🥺
Gzmlerce aysnrsvs aynen bende oturamiyorum icim icimi yiyo dedigin gibi etmez olaydim neyse gecer ins uzun surmez 😞
aysnrsvs Gzmlerce dinlemeye çalışın magnezyum kullanmıyorsanız şikayetlerinizi doktorunuza söylerseniz mutlaka verir magnezyum
YeninesilAnne Gzmlerce aynı durum bende de var oturduğum yerden kalkamıyorum egilemiyorum çok ayakta duramıyorum. Geçen hafta doktora sordum hamilelikle beraber yürüyüş şeklimizde değiştiği için bu ağrılar çok normal dedi. Magnezyum verdi ama almadim. Ağrılar çok daha artarsa içmeye baslicam inşallah
Gzmlerce YeninesilAnne sanirim annelik bu demek oluyo lafta duyuyorduk ama Allah baska acilar vermesin bunlara katlanmak bile guzel sukurler olsn 🌸🌸
Meri3220 Gzmlerce 18+2 dünden önceki gün mü ne aynı dertten muzdarip olarak post açtım bende öldürmedi süründürdü adeta bıçak gibi girdi çıktı ne oturabildim nede kalkabildim hamilelerin çoğunda var bu hatta hepsi de doktorunuza söyleyin magnezyum verir diye öneride bulundular. Çok geçmiş olsun 🤗
yerimseniben34 Ah kızlar ahh aynı derten muzdaribim haftalardır oturdummu kalkamıyorum kalktımı oturamıyorum yatakta dönemiyorum anlatılacak gibi değil bide bütün gün ayakta kalmışsam yorulmuşsam daha çok ağrı oluyor Allah yardımcımız olsun inşaallah :)
yerimseniben34 Gzmlerce 27 haftalık olacaz 61 kiloyum karnım büyüdü sadece zayıf bir görüntüm var kiloyla alakası yok sanırım karnın büyümesi yüzünden bence :)