40 hafta tamam amma hala doğurmadım. 2 ci gebeliğim. 1 ci gebeliğimde 37.5 doğurdum normal..
Bu çocuk gelmiyor ve artık korkmaya başladım kilosundan dolayı. 4kq olursa doğuramam gibime geliyor☹Neden böyle oldu? Ne yapmam lazım? Geç döllenme denildi bana en başından amma yine de 40 tamam yani