Fatmanur40 Bende 9 haftada kahverengi lekenlenme yaşamıştım kesenin dışında kanama noktası var ama korkulacak bir durum değil demişti doktorum. Progestan ilacı ve pruloton iğne vuruldum.İğneyi haftada bir vuruldum lekelenmem 2. Haftada bitti ama doktorum hap bitene kadar iç dedi ve her ihtimale karşı 1 ay daha iğne vurul dedi Buda 4 defa demek Allah’a şükür o korkunç günler geçti şuan 16+3 haftalığım kontrole gideceğim sabah tek tavsiyem doktorunu dinle bana asla yorulma ayakta çok durma demişti bende korkudan hep yatmıştım bi tuvalete duşa ve yatağa gitmek için kalkıyordum geçti çok şükür be bu platformda gördüğüm kadarıyla hemen hemen herkesin kanaması-lekelenmesi oluyor ve çoğu atlattığını söylüyor gönlünü ferah tut.🌸🙏🏻