ozgee12345 Elikra teşekkür ederim bilgilendirme için, bende once bi korktum ama vajinadan değil kanama çok şükür. İlk hamilelik olunca tedirgin oluyo insan
Kubraselamii13 ozgee12345 canım benimde aynısı olmuştu 2 kez kabızlık problemi olduğunda oluyor genelde ben muayene olmuştum catlak varmış makatta o yüzden kanama yapabiliyor bol sıvı acı yememe gerekiyor hamusisi vs