Asyaveannesi36 1234seda ebebek Baby me aldım ben içeriği temiz hediye olarak da yeşil annenin ürünleri geldi onların da içeriğine baktım Baya güzel
Nureylaa 1234seda ilk zamanlar için duru granül aldim sonrası içinde dalin yumuşatıcı ve dalin deterjan aldim
minikkoalaam baby’s green aldim, bu hafta yikamayi dusunuyorum bebisin kiyafetlerini. ilk defa kullancam cok heyecanliyim 🤩
Elif2610 Deterjan, leke çıkarıcı ve yumuşatıcı set olarak green clean baby aldım ben kullandım, memnunum
Ozlem2206 1234seda herkesin tercihi olan uni baby ve daline baktım ben e bebekte yenidoğan olanlarına tamamen kokusuz olsa neyse ama çok iğrenç bir kokuları vardı ikisininde ben yumuşatıcı kullanmıycağım için onlara bakmadım bile abc vardı yine bebeklere özel olandan mis gibi bebek kokuyordu içeriğide temizdi onu tercih ettim
ozlemoktaysoyer 1234seda dalan granül sabun aldım kalıntı bırakmadı kokusu da hoş ve saf. Bi süre sonra uçup gidiyor gitsin zaten çocuğu rahatsız etmesim diye düşündüm