Zeynepp97 Deletedmom5545 14 üstü tehlikeli lütfen beklemeyin gidin acile yüksek tansiyon bebiş için tehlikeli annesi riske atma minnoşu
Azram-2144 Deletedmom5545 gebelikte tansiyon en büyük risk . Lütfen hastaneye gitmediysen kalk git . Önlemini al . Ben yaşadım kimse yaşamasın bedeli çok ağır . Oğlumda bende ölümden döndük
Deletedmom5545 Bebiscann okuyor Zeynepp97 Azram-2144 Dün tansiyonum 17 yken gittim hastaneye ama hiç Bi müdahale yapmadılar 3 saat boyunca oturtum ilaçsız serumsuz veya her hangi Bi şey olmadan bekledim düşmesini Düşsün diye özel Bi şey vermediler idrar yolu enfeksiyonun var dedi gönderdiler Şimdi yarım saat ara ile takibini yapcam 1 2 saat içinde Bi düşüş olmaz ise öyle gitcem
okuyor Deletedmom5545 kardiyolojiye yolladı benim doktorum beni. 16 9a çıkmıştı. Tuzu tamamen kestik. 10 gün tansiyon ilacı kullandım. Şimdi düzene girdi. İlacı bıraktırdı doktor.
Azram-2144 Deletedmom5545 sarımsak yut canm . Bide tuzu kes sıfır tuzsuz ye. Abur cubur da yeme şekerli şeylerden uzak dur
Fnen Deletedmom5545 Valla yine tercih sizin ama hastanede bir şey yapmayacaklarını bilsem bile içim rahat etmezdi, en azından bebeğimin kalp atışını duymak isterdim. Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama nst ye bağlanmak isterdim
Deletedmom5545 Fnen 1 güm öncesinde bağlandım Ve bugün randevum vardı Kendi doktoruma geldim oda yatış verdi şimdi