karakiz1 Surekli uyuyorum uykunun disinda cok asiri halsizim ve kollarim uyusuk karincalasiyor gbi sizlerde durum nedir progestan kullaniyorum omu agir geliyor acaba troid ilacimda var tabi
umayben karakiz1 bende de biraz tembellik hafif bulantı ve mide yanmam var bir de klasik kasık ağrıları
Bebek9 Canım protestanı ağız yoluyla alıyosan insanî sersemleştiriyo gözünü acamıyosun . Doktor bana vajinadan al o zaman dedi sende öyle yap istersen hem bebek daha iyi tutunurmus
karakiz1 Bebek9 Düsük riskim yok ama doktor her ihtimale karsi verdi agiz yoluyla aliyordum daha once bir dusugum vardi bunu riske atmadi ama agiz yoluyla aliyordum
Bebek9 Seydaisik düşük riski olan insanlara veriliyo. Benim riskim yoktu ama doktor her ihtimale karşı kullanmamı istedi 6 haftadan 20 haftaya kadar kullandım ben
Bebek9 karakiz1 canım dediğim gibi benimde riskim yoktu ama kullandım sen yinede her gece vajinadan al doktoruna söyle . Ağız yoluyla sabah aksam alıyodum ben . Sonra vajinadan aldim